9 Mayıs 2011 Pazartesi

BiLGiSAYAR BAGIMLILIGIM


Son zamanlar da hemen hemen bütün vaktimi bilgisayar başında geçiriyorum daha doğrusu öldürüyorum.Evet öldürüyorum desem daha doğru çünkü neredeyse sabah saatlerine kadar netin başında vakit geçirir oldum.Yalnız da değilim ben bir bilgisayarın başında ,annem ise diğer bilgisayarın başında sağolsun bana eşlik ediyor.Tamamen iyi niyetten gece korkmayayım diye :) Kurtulmayı ümit ederken bir yandan da iyice saplanıp kalıyorum nete.Bu vahim halimi araştırırken 5 tane de türü olduğunu öğrendim bu bağımlılığın.

- Bilgisayar bağımlılığı,
- Bilgisayar oyunlarına gelişen bağımlılık,
- İnternet bağımlılığı (web),
- Sanal sohbet bağımlılığı,

- Web temelli grup oyunlarına gelişen bağımlılık.

Allah'tan ben de sadece  3 tanesi var , ya hepsi olsaydı :)Sohbet bağımlılığım yok çok şükür ,grup oyunlarına da benim değil annemin bağımlılığı vardı son 1 aya kadar ama artık yeni şeylere takılıyor. Şöyle göz ucuyla yarı istekli yarı isteksiz bir halde kurtulma yönetemlerine baktım ama en iyisi kendi bulduğum çözüm tabii uygulayabilirsem.Aşağıda ki hali almamak içi annemciğim canım benim biz en iyisi bu bilgisayarları herhangi bir kasanın içine kilitleyip anahtarını da denize mi atsak acaba :)
Yok yok kıyamam ben en iyisi başka çözümler bulayım :)


En önemlisi de babamın ve abimin hissettikleri aynen karikatürde ki gibi tabii bayanın yerinde abim yer alıyor ;))

http://www.vidyoara.com/izle/454232245815/lisan-i-h-l-sanal-aile/

Hiç yorum yok:

}