10 Haziran 2011 Cuma

ÂLÂ DERGi

                    Güzel Yaşam Tarzı Dergisi

Âlâ Dergi, Tesettür giyiminin incelikleri başta olmak üzere âlâ olan herşeyi okuyucuları ile paylaşıyor. Konusunda dünyada bir ilk olan Âlâ Dergi; kadınların vazgeçilmez tutkusu olan modayı, beklenen bakış açısıyla hedef kitlesine sunuyor.
Kişisel Bakımdan sağlığa, çocuk gelişiminden dekorasyona uzanan dolu dolu bir içerik ile okurlarıyla buluşuyor. Kıymetli köşe yazarları, özel röportajlar, hedef kitleye özel mekan önerileri, kültür sanat ajandası, gezi rotaları ve daha birçok konu; Âlâ'da hayat buluyor.

Uzun süreden beri beklenen ve farklı konsepte sahip olan diğer rakiplerinin arasından hızlıca yükselişe geçecek olan Âlâ Dergi'ye yayın hayatında başarılar diliyorum.Bugünden itibaren tüm D&R ve NT mağazalarına dağıtımı başlamış bulunmaktadır.Ayrıca dergiye abonelik düşünenler 0216 505 1 128 nolu telefondan bilgi alabilirsiniz...

4 yorum:

Ella.m dedi ki...

Merve Dağlı sayesinde tanıştım ben de Ala dergisiyle.. ama almak nasip olamadı :( sürekli abonesi olmaya çalışacağım en kısa zamanda.. post için teşekkürler =)

MeRVe dedi ki...

Bu sektörde yeni bir oluşum içerisindeler ve destek olmak lazım devamlılığı için.Biz de elimizden geldiği kadarıyla birşeyler yapmaya çalışıyoruz.Uygun kampanyaları var değerlendirmek lazım.Rica ederim :)

Adsız dedi ki...

dergiyi D&R rafında ilk gördüğümde hemen aldım,severek okudum,bundan sonrada sıkı bir takipçisi olacağım inşallah,emeğinizi sağlık

MeRVe dedi ki...

Teşekkür ederim.Hergeçen gün eklenen yeniliklerle daha iyi olucaktır...

}