6 Haziran 2011 Pazartesi

BU YORGUNLUK NASIL ÇIKAR


Günlerden hatta bir kaç aydan beri hiç bu kadar yoğun tempoda koşuşturmamıştım.Bünyem alışıktı fakat 2-3 ay gibi bir dinlenmeyle bu alışık durum tamamen kendini sakinliğe ve evde geçirilen rahat vakitlere bırakmıştı.Tabii ki sebebi var bu yoğunluğun Rabbim inşallah hayırlarla eğitim hayatıma geri dönmemi sağlayacak güzel bir kapı araladı.Az bir süreç kaldı önümde bir kaç prosedür onları da hallettikten sonra en zoru bekleme aşaması başlayacak.Elbette ki bu bekleme süreci dualarla ve Rabbim'den en hayırlısını istemekle geçecek.Ama şunu bir kere daha öğrenmiş oldum resmi işlerle uğraşmak çok ama çok yorucu. Ama ben bu yorgunluğun nasıl çıkacağını da iyi biliyorum :)
Kesin olarak resmi onaylanmış belgeler elime geçsin ne yorgunluk kalacak ne de dert-tasa yerini sevinç ve mutluluk alacak Rabbimin izniyle!!!


Mevlam neyler neylerse güzel eyler inşallah...


2 yorum:

sumeyye dedi ki...

hakkınızda hayırlısı olsun Merve hanım=)

MeRVe dedi ki...

Teşekkür ederim inşallah hayırlarla bekliyor olacağız bizler de :)

}