12 Haziran 2011 Pazar

KINA ŞABLONLARI



Uzun zamandan beri bu kına gecelerinde işgüzar ve meraklı teyzeler tarafından yakılan gelişigüzel  kınalar , kına ve kokusunu sevmeyen biri olarak hep beni bu merasimden soğutmuştur.Oysa ki geleneklerimize göre kına gecesi evliliğe ilk adım olarak görülür.Şimdiye kadar etrafımda gördüğüm kına geceleri pek de benim tasvip etmediğim cinsten olunca benim kına gecesi fobim daha da çoğaldı :)
Sanırım ben gelenekselleşmiş sıradan konu komşunun katıldığı kına gecelerinden hiç hoşlanmıyorum. Olacaksa farklı olmalı unutulmamalı ya da konsept olmalı.Çok şükür artık bu işi profesyonel yapan organizasyon şirketleri var.
Anneee duy sesimi şimdiden söylüyorum sana ben sıradan bir kına gecesi istemiyoruum ona göre yanii :)
Neyse gelelim konumuza, konu en yakın arkadaşımın evleniyor olması.Geçenler de son hazırlıkları konuşmak ve başka işlerimizi halletmek için bir araya geldik.Konu kına gecesine ve kına yakımına gelince hazır şablonların çok pratik ve güzel şekillere sahip olduğundan bahsettim.En azından bu durumdan kaçışımızın olmayacağını düşünürsek düğün günü avuç içinde gözüken abuk sabuk şekiller yerine ve de 2 haftadan aşağı çıkmayacağını da ele alırsak en iyisi güzel bir şablon seçmek ve kınayı öyle yakmak kanaatimce...

Şablonları araştırırken kimisi hint usulü abartılı tarzdan kimisi de çok şık duran kına şekillerine rastladım.Belki bir fikir olur :)












                                           
Tüpte satılan hazır kınalar da kullanılabilir ama onun için maharetli ellere ihtiyaç var.Şablonların ise farklı şekilleri kına setleri satılan yerler de mevcut...





Hiç yorum yok:

}