4 Haziran 2011 Cumartesi

YÜZÜK TAKMAYI SEViYORUM

Aksesuar kullanmak çoğu zaman kıyafetlerimizi zenginleştirir ve daha daha şık durmasına yardımcı olur.Bu aksesuarlardan en çok kullanmayı sevdiklerim kolyeler ve yüzükler.Ama öyle minicik kolye uçları ya da minik taşlı yüzükler değil ,favorilerim gösterişli ve abartılı olanlardan.Tabii kıyafetine ve yerine göre bu aksesuarların ebatları değişmekte.Günlük olarak kullandıklarım ve tercih ettiklerim elbette ki o kadar abartılı olmuyor.Ama aralarından en çok kullandığım ve yanımdan ayırmadığım  الله  yazılı olan ve benim için manevi değeri olan yüzüğüm.Malum yüzükler vazgeçilmezim olduğundan değişik türden bir sürü yüzük modeli derledim ve yayınlamaya karar verdim. Aralarında benim için ufak sayılabilecek olanları da var ama hepsini de çok beğendim hatta en alttaki sıra dışı olanlarını bile :)





Bunlar da sıra dışı olan yüzüklerimiz :)








2 yorum:

Nilla dedi ki...

benim de en sevdiğim aksesuar yüzükler. Hatta bu aralar yüzük aşeyiorum :))

MeRVe dedi ki...

Bazılarına abartılı gelse de ne olursa olsun vazgeçemem ben de bayılıyorum :)

}