7 Eylül 2011 Çarşamba

KEK KALIPLARI

  Mutfak ürünlerinden başlamışken kek kalıplarına değinmemek olmaz.Sıradan yuvarlak tepsi ya da dilimli kek kalıplarının yanı sıra artık çok çeşitli şekilli kek kalıpları mevcut.Bununla birlikte kolay çıkarılabilmesi için Silikon kek kalıpları da oldukça revaçta.




Her ne kadar sağlığa yararlı-zararlı tartışmaları olsa da Türkiye pazarında yerini sağlamlaştırmışa benziyor.Bunun en öncü markası da Softbowl'dur.Çeşitlerine bakmak isterseniz Buradan ulaşabilirsiniz.
Teflon ya da döküm tarzında kek kalıpları denince de akla ilk önce Bundt Kek Kalıpları geliyor.Çeşitlerine bakmak ve fiyatlarını öğrenmek istiyorsanız ona da Buradan ulaşabilirsiniz.



Eee bu kadar kek demişken bir kek tarifi vermemek ayıp olur değil mi? Onun için de en altta videolu kek tarifi paylaştım umarım  memnun kalırsınız tariften...


    


                                                


KESTANELİ KEK



4 yorum:

Adsız dedi ki...

slm merve ben kek kalıplarına bayıldım nasıl satın alabilirim türkiyede nerelerde vardır bilgilendirirsen sevinirim

MeRVe dedi ki...

Merhaba ;
Tabii ki elimden geldiği kadar bilgilendiririm.Softbowl kek kalıpları hemen hemen her yerde bulunabilir kek kalıpları.Diğer silikon kek kalıplarına nazaran daha güvenilir ve emin bir marka.Tercih edilebilir.
Diğer Bundt kek kalıpları Amerika menşei'li olduğundan http://www.nordicware.com 'dan rahatlıkla ulaşabilirsin.Hatta tanıdıkların varsa senin için getirebilirler.
Bundt marka bulamazsan Türkiye'de Esse'de bu kadar çeşitli kalıp olmasa da seçenekler oldukça fazla.
Eminönü'nde Nüans diye mağaza var orasını da şiddetle tavsiye ederim aklında bulunsun...

Adsız dedi ki...

merhabalar üye olamıyorum yapamıyorum şifre kabul etmiyor oysaki şifremde hata yokkek kalıbı istiyorum resmi var kalıbın fakat size nasıl ulaştırıcam

MeRVe dedi ki...

Neyi ulaştırmak istiyorsunuz bana anlayamadım ?

}