21 Ocak 2012 Cumartesi

NOWADAYS




 Bugünlerde uzun zamandır dingin ve durağan geçen günlerime son verip eski yoğunluğuma döndüm çok şükür.Dinlenmek uzun süre ortamdan uzak kalıp eve kapanmanın bana göre olmadığını bir kez daha anlamış bulunmaktayım.Daha doğrusu ne tam olarak evde olmayı ne de tam zamanlı iş hayatının yaşantımı monotonlaştırmasını sevmediğime karar verdim.Bu karar aşamasına elbette her ikisinide deneyerek emin olabildim.Kararsız bir insan değilim sadece hayatımda bazı şeylerin askıda kalması ve belirsizliklerin hayatımdan çıkmasını istiyorum. Çünkü bu olumsuzluklar beni huzursuz ediyor.
Peki ne istiyorum ben ?
 Çok şey istemiyorum tabii ki ama sanırım istediğim şeyler yavaş yavaş vuku bulmakta.Gerek iş yaşantım,gerek sosyal hayatım,gerekse özel ilgi alanlarıma giren konularda güzel başlangıçlar oluyor.Daha başlangıcında heyecana kapılmaktansa temkinli olup sürece bırakarak zamanla görmeyi tercih ediyorum.Mevlam neyler,Neylerse Güzel eyler sözünü kendime ilke edinerek Rabbim'den her şeyin hayırlısını istiyorum. İnşallah...




2 yorum:

Fransali Gelin dedi ki...

Amin canim insaallah, temkinli olmak en iyisi. Bende hep olumsuz bir seyle karsilasmaya karsi guçlu olmak için hemen kaptirmam kendimi olaylara, once negatifi dusunmeye baslarim. Olulu olursa sevinirim olumsuz olursa çok uzulmem :) Hakkinda hayirlisi olsun guzel dileklerin gerçeklessin insaallah :)

MeRVe dedi ki...

İnşallah güzel yorumunuz için teşekkür ederim her zaman temkinli olmakta fayda var diye düşünenlerdenim bende :) Bakalım hayırlısı...

}