18 Mart 2012 Pazar

HÜSN-Ü HAT KURSU


 Hat kursuna başlayalı neredeyse 3-4 ay gibi bir süre oldu.Uzun zamandır kaligrafi ya da hat konusunda kendimi geliştirmek ve bu alanda eğitim almak istiyordum.Hat kursuna başlama serüvenim de böylece başlamış oldu.Haftada 1 gün olmasına rağmen azmiyle ve başarılarıyla çok güzel ilerleyen arkadaşlar oldu.Gel gelelim ki benim işlerimin yoğunluğu sebebiyle zaten 1 gün olan kursuma gidemediğim aksattığım epeyce gün oldu. Rika'da neredeyse sona yaklaşan arkadaşlar arasında benim durumum için sadece şunu söyleyebilirim ki epeyce çok çalışmam lazım çoook...



2 hafta önce ‎ص‎ harfini tamamlayabildim ve diğer harf birleşimine nihayet geçebildiğim dersim.Şu an ع harfinin birleşimini çalışıyorum.Umarım bu hafta da bu dersimi verip diğerine geçerim inşallah...














Harf birleşimlerini layıkıyla yazabildikten sonra rika ile ayet,dua ya da şiir yazımına geçiliyor.Burada Tülin ablanın  سُبْحَانَكَ " yazarken çektiğim bir fotoğrafı...
















Gelelim sınıfımızın en azimli ve başarılısı devamsızlığı neredeyse hiç olmayan Nazmiye ablanın rika yazı örneğine.Maşallah diyorum ve yakında kendimi o seviyede görmek istiyorum tabii ki de!












  Sona bıraktığım fotoğraflar ise Vedat Bey'e ait olan Divani yazı örnekleri.İlk önce ne yazacaklarına karar verip eskiz çalışıyorlar.Daha sonra hocamızın da onayı alındıktan sonra özenli bir şekilde aslını yazıyorlar. Sınıfımızın bize göre daha tecrübeli olan kursiyelerine de 
      Maşallah...  





Hiç yorum yok:

}